2011-11-11
 19:48:59

har tråkigt så, lista (y)

VAD HETER DU?
Louise.

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
Inte vad jag vet.
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV: Det kan väl hända. :p
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT: Pengar, och sällskap.

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS: 
Ska kolla eh.. "Ja, det går bra." 
VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
... 
BRUKAR DU GOOGLA?

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG: I mitt förrförra ex, japp. Fattar inte varför jag gjorde slut. XD

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN? Skulle ha gjort det idag haha men jag avböjde allt typ, skriver ett nytt inlägg om det senare. :)

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
3.. tror jag? :)
HUR SVARAR DU I MOBILEN:
Hej det är Louise? 

VEM RINGDE DIG SENAST?
Hanna tror jag.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Jepp. Typ en halvtimme för tidigt hahahha. :)
NÄR MÅR DU BRA:
När jag blir kramad av någon som jag tycker om.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Vet inte.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Tom typ? 
ÄR DU SMART:
Jag beter mig typ som om att jag är dum i huvudet och så skrattar jag asmycket när jag är med andra fast när jag är med en person själv så tror jag att jag kan uppfattas som väldigt smart och en djup person, men ändå simpel. "som en simpel gåta som petter inte kan lösa" hahah bara 2 personer fattar. (:
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Japp.
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
Mjöölk.
ÄR DU BLYG?
Japp, antar jag.
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
typ.
VAD GÖR DU IMORGON?
Ingen aning, är med Felicia antagligen.
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
Lögnare och falska personer. Vill kunna gå en dag utan att behöva oroa mig för att någon hugger mig i ryggen.
VAD LÄNGTAR DU TILL?
Sommaren 2012. 
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1999.
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
Hahahha japp men skriver inte ut det här,.
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
Nepp, hatar strumpor. Har typ strumpfobi fast det är klart att jag har på mig det, bara inte frivilligt hemma.
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR: 
Idag. Panikångest, ånger och stress. 
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nepp? 
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Har glasögon fast använder dom inte. Ser bra utan.
HAR DU NÅGON PIRCING:
2 i högra örat och en i vänstra? hihi
VILL DU GIFTA DIG:
Ja, om det håller...?
GILLAR DU ATT DANSA:
Älskar, fast jag dansar som en lyktstålpe. :)

TYCKER DU OM SUSHI:
ÄLSKAR VAR ORDET!
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
Nej.
KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
Nepp, kan inte.
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
Rihanna-we found love
KAN DU LAGA MAT:
Japp, är som en mästerkock HAHAH nä men allvarligt. Alla älskar mina bakelser haha och ja jag kan laga mat :)
BLIR DU BRA PÅ KORT:
HAHAHAH nej.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Mamma. Eller Hanna.
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En kram.
HAR DU SNYGGA SKOR:
Jao? Nä duvet jag köper bara fula skor.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Venne, typ " Jag tar en dusch" ?
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jao.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.
TRE FAVORIT FÄRGER:
grön, orange, gul.
VAD ÄR KLOCKAN NU: 19:48



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: