2009-08-23
 22:00:39

skooola, sköldpadda, kanin, katt...

Nu är det ju skola, trååkigt -.-' Ni vet, Det där med Felicia när hon svek och... jaja, det har hänt igen ;___; fast.. vi har börjat om från början nu. Så, jag hoppas att det ska gå bättre nu. Och ja, sköldpaddan hon verkar ju ganska glad över det nya utrymmet (med tanke på att det var 3 stycken sammanlagt sköldpaddor i ett lite mindre akvarium i zoo affären, såå ;'))
Och jag kan mata henne för hand :'DDD <3 Sen igår så kom det in en rätt så tuff katt, rakt in i lägenheten xDDD Och så åt den upp Tindras mat också ;(( (Tindra är min katt). Trevligt trevligt? XD Och... jag ska få en kanin, fast.. bara om den är hos Julia (men jag kommer ju att betala mer en hälften av summan) så... Det ska nog gå :'D Jag har plattat håret och tupperat lite (vill ha lite volym på håret <.<' ) såå.
Jaja, skola imorrn *jäsp*
                                     
                                                    
                                                                                        //Louise :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: