2009-07-24
 22:47:33

kväll

Nu när jag skriver den här meningen så är kl 22:41 (:
Resten utav familjen sitter i soffan och koncentrerar sig 100% på filmen som dom sitter och kollar på (:
ehm... jag ska köpa sköldpaddan 1 dag tidigare, så det blir den 22 istället (:
Jag hörde alldeles nyss ett ylande, och jag är nästan säker på att det inte kom från filmen, kanske jag inbillade mig, eller kanske det var på riktigt, eller så var det bara grannhundarna (: Men det kom från vänster sida utav mig (där jag har mitt fönster) och alltså kom nog inte ylandet ifrån filmen (höger sida). Men kanske inbillade jag mig bara (:
Jaja... Hejdå bloggen!
                            



                                                                                 //Louise <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: