2009-11-17
 23:22:34

Fokis tävling (:

Hej, igen (: Nu är jag verkligen trött.
Men jag ska bara passa på att skriva ett litet inlägg om fokis tävling! (:
Jag är ju med och tävlar i den, så jag måste självklart skriva ett inlägg om det (:
Joo, det är ju så att foki har en tävling, och vinnnaren får en iPhone! :D
Jag skrev en kommentar och berättade varför jag behöver en iPhone:
"Jag skulle behöva en iPhone för att min gamla mobil som jag hade, den har hamnat i vatten. Och så är laddaren till den borta. Vilket betyder att jag verkligen inte kan använda den nu :/ Och så har jag tyvärr inte pengar till en bra mobil. Så jag behöver verkligen en iPhone, så att mina vänner och familj kan nå mig!"
Japp, den kommentaren såg ut så ^^
Men nog om det.
Iphone fodralet som jag valde är Hello Kitty rosa!
För rosa+hello kitty, det är ju perfekt, haha! (:
Och så en länkning till hennes blogg också!
http://www.fokis.se
(om länken inte funkar, så skriv bara www.fokis.se i adressfältet!)
//Louise



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: