2009-11-20
 00:17:31

nattblogg

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat idag. Men jag har haft några problem irl. Vilket jag inte tänker nämna i det här fallet. Jaja, nog om det. Nu har jag färgat håret, och det är svart och fint! Jag blev riktigt nöjd faktiskt! :D
Fast jag tog inte permanent hårfärg, utan den som jag har i håret nu håller bara i 6 veckor. Men det är ju första gången, såå. Jag får färga om det sen efter 6 veckor om jag vill ha kvar det! Jag lägger in bilder näst nästa vecka.
För nu har jag inte tillgång till kamera. Nu är jag verkligen trött..
Ah, just det! Jag får ju säga dagens låt också. Det får bli: Kids-MGMT
Den är ju bra! Jag kanske ska börja med veckans blogg?
Vi får se! Men jag tror att det blir så. Och då kommer det alltså inte bli så att man röstar fram en blogg.
Utan jag väljer en blogg som jag tycker är bra. Och så skriver jag lite text om den o så. (:
Men det skulle vara vääldigt trevligt om du kommenterade! Jag har ju inte haft några kommentarer här i
bloggen på länge D': Men det beror ju också på att jag hade det så konstigt med koderna i bloggen.
Så då gick det ju inte att kommentera. Men det har jag fixat nu!
Dock så är den lilla dropdown menyn borta, men annars är allt som vanligt (:
Nu ska jag gå och lägga mig.
Ciao!
//Louise



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: