2009-10-09
 12:27:04

Hamster

På morgen så skulle jag hälsa på Nova (min hamster) och då så var hon borta. Hon var inte i hennes lilla hus, och inte under spånet. Jag tog upp matskålen och började gräva under spånet. Sedan så kollade jag en gång till i huset, och hon var inte där. Sedan så fick jag tyvärr gå till skolan. Men innan det så stängde jag fönstret och dörren (ifall om hon skulle få för sig att ta någon utav de vägarna). Med gråten i halsen cyklade jag till skolan. I skolkorridoren så mötte jag Siri, (en utav mina bästa kompisar, hon har också en hamster) och berättade jag för henne vad som hade hänt. En utav mina klasskamrater råkade höra vad jag hade sagt -.-' Så sa han; Najs : DDD  Sedan på rasten, så fick jag låna Julias mobil, jag ringde hem, och så fick jag gå hem. Jag började leta direkt. Efter en timmas letande så hörde jag plötsligt ett svagt knastrande. Jag följde ljudet. Och så hittade jag Nova <33 Jaja, bye bye  ((:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: