2009-10-31
 18:04:43

Jag träffade Felicia idag :D

Heej :D Jag är på toppenhumör idag :D <3
Jag träffade nämligen Felicia <3
Först så åkte jag från gbg till kungsbacka :D
Sedan så väntade vi lite, och sen så kom Felicia <3
Vi gick in i kungsmässan, och så gick vi runt lite och hon visade mig massa affärer o sånt c:
Sedan så gick vi till Linnéa's Coffe Shop och fikade <3
Sen så gick vi hem till Felicia, och jag fick träffa hennes urgulliga katter :3
Haha, först så hälsade vi på Findus, som hade jätte fin och gosig päls <':
Och sedan så klappade vi Diesel som jag jätte fin och ville bli klappad x) <3
Sen så åkte jag hem D': >:
Men jag o Felicia måste träffas igen (y) <3
Den här dagen var våran c:
Btw, happy halloween ;)
Haha, det har redan varit några som har ringt på oss och sagt bus lr godis x'd

/Louise <3

P.s, det här inlägget tillägnas Felicia <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: