2009-10-27
 12:49:44

sorry

sorry, det blev inga bilder..
photoshop hakar upp sig, så jag kan inte förminska bilderna..
men.. Jag tycker det är jätte synd att falsksanning blev anmäld.
Japp, men jag hoppas verkligen att falsksanning dyker upp igen, kanske t.o.m på en ny blogg?
men jag vet inget. Men jag hoppas bara (; Haha, om det var en blogg som jag verkligen läste så var det falsksanning. Jag har köpt en gloomy bear : D Jag tycker att massa japanska figurer är gulliga :'s
Som t.e.x rilakkuma/relax bear och gloomy och Monokuro Boo, mashimaro och mamegoma. Dom är nog mina favorit karaktärer (: Jag har varit ute och fotat mycket på sista tiden. hm, vad ska man skriva? x'D
Jag har renoverat i akvariet, Exotica var väldigt rädd och förvirrad den första tiden. Men nu verkar hon ha accepterat hur det ser ut (:  Jag har inte så mycket mer att skriva nu.. såå, hejdå (:






MVH Louise <;



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: