2009-09-06
 19:34:49

Borta bra, men hemma bäst!

eh, sorry för den enormt dåligt uppdateringen. Nu ska jag inte skylla ifrån mig på något random som t.ex skolan xD Nej, jag har helt enkelt bara tröttnat lite på bloggen D: Men nu ska det bli ändring på det. Föresten, jag var ju i stockholm förra helgen, underbart :'D När jag var på tunnelbanan så kom det fram en random man i 40 års åldern, han startade en liten konversation... Han=fet text
- servett!!!!!!!!!!!!!!!!!
- eh?
- servett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ehm... Jag har ingen servett...
- varför blev du rääädd?
- jag blev inte rädd?
- joo!!!
- ehm... jag tror att jag går och sätter mig på en annan plats :$
normalt? xD Meen, jag var på skansen med Julia, (min kompis) också (: Det var sjukt kul : D
tyvärr så gick vi inte in i skansen akvariet, men jag har varit där innan :'D Deras rödörade vattensköldpadda är sjukt söt :'D Sen så gick jag och Julia till vargarna också :D När vi kom dit så låg vargarna och sov <3
Så söta dom är ((: Kul kul. Sen när vi skulle ut från skansen så gick vi förbi något rostade mandlar stånd, så kom det en liten söt ekorre springandes och klättrade upp på mannen som arbetade i  ståndets ben (förlåt för dålig förklaring :$) Mannen som arbetade där gav ekorren en liten mandel <3 Ekorren var tydligen van vid att få mat där :'D jag blev lite sugen på rostade mandlar då, så jag köpte 2 st påsar med rostade mandlar :')
jaja, slut på det här tråkiga inlägget :'d



//Louise



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: