2010-04-28
 20:34:41

bättre uppdatering



Nikon d40 + nikkor 18 - 55 mm

Jag gillar verkligen den här bilden! Speciellt att det är lite fokus på håret brevid min vänstra hand.
Jag la en spegel på golvet. Och så fotade jag ovanifrån.

Hej!
Just nu kollar jag på vampire diaries på TV6 play!
Eftersom att jag har köpt min Nikon d40 nu (som jag har berättat förut) så kommer det att bli mycket bättre uppdatering! Jag gör egentligen jätte mycket saker, som jag tyvärr inte skriver ut i bloggen.. :/ Men nu kommer det att bli ändring på det! Men den här veckan har jag gått i skolan som vanligt, och i måndags så åkte jag till lerum vattenpalats med några kompisar, det var jätte kul! Hm , och i förra helgen så sov jag över hos en kompis. Och på lördagen så åkte vi till zoologiska (en djuraffär) och hon köpte lite saker till sin hamster. Sen så gick vi till trop akvariefiskimporten där jag köpte ljus akvariesand till akvariet. Jag tror att det kanske kommer bli finare med ljus sand :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: