2010-04-06
 12:27:26

snart bättre uppdatering..

Hej!
Just nu sitter jag vid mammas dator, för.. Min dator har krashat :(
Jag lämnade in den till en reparatör idag. Så jag hoppas att jag får tillbaka den, med alla filer som jag hade innan!
Men iallafall, så lovar jag att det kommer bli mycket bättre uppdatering efter att jag har köpt Nikon D40:n och fått tillbaka min dator. Alltså snart! Just det ja.. Jag måste berätta en sak. Min pappa har ju en gammal systemkamera. Och han har massa objektiv till den. Och dom objektiven kommer jag att få! Yaay! :D Så slipper jag spendera massa pengar på dyra obejtiv. Och jag har provat alla objektiven. Och alla verkar bra :)

bilden är på pappas systemkamera, fotad av mig..

/Louise!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: