2010-06-10
 21:21:04

seg uppdatering!


Nikon D40 + Nikkor 18-55mm + haida closeup +10
Hej!
Förlåt för att jag har varit sämst på att uppdatera. Hm, men jag har varit lite upptagen de senaste dagarna. Idag så har det varit jätte dåligt väder här i göteborg. Det ösregnar och är alldeles grått och trist. 20 grader varmt är det , solsken till den lilla värmen hade passat bra! Om det inte regnar imorgon så ska jag gå och hämta kameran hos mamma (mina föräldrar är skilda.). Och då ska jag såklart föra över bilderna från grekland till datorn! :)
Så då ska ni få se på massa bilder :) För det var verkligen helt magiskt i grekland. Så fint var det! Idag har jag spelat minigolf och ritat med textilpennor på en tröja, haha konstig förklaring men ni fattar :) Har saknat bloggen ♥
haha hejdå så länge! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: