2010-05-27
 21:44:31

27 maj


Nikon D40 + Nikkor 18-55mm, close-up filter +10. Oskarp bild! Blogg.se försämrar bildkvaliteten :/

Hej!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag - men jag har varit väldigt upptagen idag med att göra roliga saker :)

Sammanfattning av dagen: Först, imorrse så gick jag till skolan halv 9, eftersom att jag börjar 10 i nio. Sen så hade vi några lektioner. Sen så gick jag till "bamba", som vi säger här i göteborg ;) Och sen så var det slöjd! Efter skolan så åkte jag hem och matade sköldpaddorna. Sen, klockan 2 så åkte jag till skolan igen för att spela brännboll med några i klassen. Vi höll på i sisådär 3 timmar. Sen så gick jag hem . Sen så gick jag och köpte jordgubbar. Och där så träffade jag 4 utav mina kompisar. Och så bestämde vi att jag skulle vara med dom efter att jag hade ätit middag :) Sen efter att jag hade ätit middag, klockan 6, så cyklade jag självklart till min kompis Julia (där alla andra också var) . Så gick vi ut med Julias kanin och pluggade. Sen så cyklade jag hem när klockan var ungefär halv 9. När jag väl var hemma så åt jag jordgubbar med familjen :)
Haha det var min dag det!

Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: