2010-05-22
 18:49:58

beställt!

Heej!
Varning för bildlöst inlägg!
Förlåt för jätte dålig uppdatering. Men internet uppkopplingen har inte funkat. Så nu har jag precis fått igång det! just när jag har haft sån blogglust också :c Jaja, Idag har jag haft jätte kul. Jag har varit vid delsjön och badat med kompisarna Julia, Siri, & Miranda. Men sen när vi skulle köpa glass och gick till café lyckan så såg vi en kanin som hade rymt. Så vi gick in och frågade om den verkligen skulle vara utanför buren, och dom svarade att den brukade rymma. Men om vi lyckades fånga den så skulle vi få varsin glass gratis :) Så (galna som vi är) försökte vi fånga den i minst en halvtimma. Alltså, vi sprang inte efter den eller någonting. Men vi lyckades tyvärr aldrig fånga den :/ Jaja, jag har haft det kul idag iallafall. Nu till rubriken. Idag har jag också beställt ett close-up´+10 filter :D
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: