2010-05-11
 17:07:24

Hiss & Diss

Hej!
Nu tänkte jag köra lite hiss & diss! :)

Hiss!

1. Akvarium! - det är ju som att ha ett eget litet hav/sjö hemma! :D
2. Kameror! - såklart ska jag hissa kameror, eftersom att man kan fånga allt (nästan) omkring en på bild!
3. Bloggar! - din egen öppna dagbok på internet , dessutom så är det jätte kul att ha en blogg!4
4. Sommaren! - sommaren, det finns nästan inget härligare än sommaren ju!
5. Min gitarr! - jag älskar min gitarr, den kostade jätte mycket. Men det var så värt pengarna! Jag vet inte hur många låtar jag har lärt mig på den :D
6. Musik! - vad skulle jorden ha varit utan musik?
7. Nya spotify! - nya spotify är mycket smartare och smidigare tycker jag!
8. Sommar regn! - Jo, för ett utav mina härligaste minnen var när jag var i säffle (på landet) och var på en äng. Då började det dugg regna samtidigt som solen sken lagom mycket. Rådjur var där också! Ett underbart minne! jag vill vara där igen!

Diss!


1. brusiga bilder - jag tror att jag inte är ensam om om att tycka att det är irriterande när man har fotat ett fint kort, och så blir det brusigt! Men om det händer så brukar jag alltid ta bort bruset med Neat Image!
2. När det hackar - När det laggar (hackar) i filmer.
3. Irriterande personer - när personer inte fattar att man inte gillar dom, som är på hela tiden och så :/ (jag ogillar aldrig en person utan en väldigt bra anledning)
3. När datorn stängs av - jag hatar när man har t.ex skrivit en jätte lång text. Och helt plötsligt så stängs datorn av!
4. Att rengöra akvarium - visst är det roligt att ha akvarium, men jag tycker att det är jobbigt att rengöra akvariet, men det är värt det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: