2010-05-07
 22:51:39

tidningen

Hej!
haha, gissa vad jag såg när jag kikade lite i GP?
Jo, nämligen den här bilden:

Källa:
Gissa vem som står i höger hörne? :D
haha, jag markerade vart jag var, bara för att. hehe c:
Jag ser jätte kort ut, men jag hukade mig lite, och aa xd
Jag håller ju såklart i min älskade Nikon d40, men gissa vart jag borde ha riktat kameran istället? x)
Jag tänkte bara visa lite bilder som jag fotade därifrån också!






Och ja, man ser ju skildnaden på gräset mellan mina och den andra fotografens bild(er). Den andra fotografens bild är väldigt redigerad. Visst, det är inget fel med det. Bara lite kul att se skilldnaden ^^
Hejdå så länge!


D A H L È N

ooh, jag vill oxå fota kosläpp. Härliga bilder du fick!



PUBLICERAT: 2010-05-19, 09:26:55 | URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: