2010-05-31
 11:10:02

Your eyes are no lies


Nikon D40 + Nikkor 18-55mm, oredigerad. copyright av lollosfoto.se

Hej!
Jag ber tusen gånger om ursäkt för att jag inte har uppdaterat. Men som jag har skrivit här i bloggen så ska jag åka till grekland imorgon! Jag har packat, och hämtat ut pass och massa sånt. Men idag så ska jag åka in till stan också för att köpa nya kläder. Ska iallafall bli underbart att åka till grekland! :D Jag tar med mig kameran så det kommer bli en bildbomb när jag kommer hem! Just det ja, ön som jag och familjen ska åka till heter corfu. Och när jag har kollat på bilder på den så ser det riktigt underbart ut! Jag ska också ta med mobilen, så det blir massor med mobilbloggning också! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: