2011-02-23
 21:42:02

dag 03 - mina föräldrar

Mina föräldrar  - dag 03

Mina föräldrar alltså, älskar dom med hela mitt hjärta ♥ Dom är skilda, men är jätte bra kompisar :)
Mamma - kommer från Cornwall, i England Men när hon var typ 3 år så flyttade hon till Schweiz med mormor och morfar. Min mamma har också en bror, som heter Patrick, och bor i schweiz. Nu så bor mamma i sverige då, med mig och mina 4 syskon ♥ 

Pappa - Bor också i sverige då :) Pappa är, också som mamma är bassist. Han växte upp i värmland (härliga värmland
♥ ) där dom mesta från min pappas släkt bor. Vet inte så mycket om min pappas sida, och inte om mammas heller . Men jag älskar dom båda, så himla mycket! Världens bästa föräldrar är dom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: