2011-01-05
 17:11:56

Back on track


Nikon D40 och Nikkor 18-55mm och close-up filter 4+
Hejsan!
Igår natt så låg jag och tänkte på allt som jag har gått miste om, jag har släppt taget om massor som har stått mig så nära. T.ex bloggen och tillochmed 2 utav mina bästa vänner F och M (ni vet vilka ni är ♥) och det ångrar jag grovt. Och jag insedde vilket misstag jag har gjort , jag har inte varit mig desamma utan dom . Iallafall så ska jag ta tag i mitt liv nu . Och min första prioritet ska självklart vara vännerna och på andraplats så kommer skolan, och på tredjeplats så kommer bloggen .. Och dessutom så vill jag ha en plats att dela mina tankar på :) Som ni kanske ser så har jag också ny design! Om du inte kan se den så tryck då bara på F5 ! ♥ Nu vet jag att det finns några som kanske är jätte sura på mig och jätte besvikna på mig för att jag slutade med bloggen. Det började med att jag tog en 2 veckors bloggpaus, som resulterade i 4 veckor. Jag skrev ett ursäktsinlägg men jag började inte blogga igen. Det var mycket press på mig just den tiden och jag var mega deprimerad. Men nu så nöp jag mig själv och ingsåg att jag egentligen ville blogga. Såå, I'm back on my feet! Och ett nytt objektiv är påväg och jag ska få pappas megastora och avancerade blixt, ska bara köpa en ny "fot" och batterier till den så är den min! ♥ ska sluta skriva nu, så..
Hejdå för nu! Hoppas att ni tyckte om designen! Själv så tycker jag att den blev lite småtråkig men men! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: