2011-01-05
 23:51:09

Dag 01 - Om mig

- Om mig -
Jag heter då Louise Janson och är född 1 februari -99 :) 
Jag köpte min Nikon D40 sommaren 2010 och utnyttjade hela sommaren till att fotografera och har fotograferat sen dess. Jag ska snart få en ny blixt och ska köpa ett nytt objektiv i slutet av veckan. Jag blev intresserad av fotografi när pappa köpte en kamera till hela familjen, men det var en kompaktkamera som man kan spela in film och fotografera med. När jag provade kameran så blev jag som besatt, och älskade att hålla på med inställningarna på kameran. En sak som jag också tycker är jätte bra med den kameran är den tysta fokusen och den otroliga makron som gör att man kan fokusera på något jätte nära! Det var heller inte så länge sedan som jag tappade bort min kameraladdare. Jag blev helt förtvivlad när jag insåg att den var borta och letade non-stop. Det slutade ändå med att jag köpte en ny laddare, och nu står jag här! Om det är något annat som du undrar så är det bara att kommentera!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: