2011-01-28
 10:28:19

uppdatering - sjuk


Nikon D40 - nikkor 18-55mm
Älskar bilden! Saknar sommaren såå mycket, vill bara att våren ska storma in med värme!

Hej!
Förlåt för jätte dålig uppdatering!
Jag har haft de mest stressande veckorna i mitt liv med skolan, vännerna och allt.
Det känns som om att jag inte räcker till, just nu så är jag typ kompis med alla tjejer i klassen, så det blir lite svårt.. + att många är arga på mig för att jag inte kan vara med dom överallt! Och så är det läxorna såklart. Usch! Läxor är hemskt, och vi får räkna bråk hela tiden, och det är jobbigt, tro mig! Just nu så ligger jag i min säng och har datorn framför mig. Och min säng ser inte direkt sådär trevlig ut.. Har en handuk brevé mig och en tallrik med lite kladdkaka, en påse med gympakläder, filmer mm. Men som tur är har jag en till säng (haha!) där jag sover, här så har jag mest bara "mitt private space". Just det, jag skulle berätta, att jag är magsjuk just nu.. Spydde imorse :/ Så jag stannade hemma från skolan. Och föressten! Jag fyller år på tisdag ^^ 12 år blir jag då! (: Nu ska jag fortsätta rita lite, kanske lägger upp lite bilder på saker jag har ritat sen!
tills dess ; Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: